Mēbeļu ražotāja garantija 24 mēneši no preces saņemšanas brīža.

Mēbeļu ražotājs nosaka 24 mēnešu garantiju no preces saņemšanas brīža.

Garantija attiecas tikai uz ražošanas defektiem un bojājumiem, pie kuru rašanās vainojams ražotājs. Ja pēc preces saņemšanas konstatējat ražošanas defektu, varat pieprasīt preces remontu vai arī maiņu (ja remonts nav iespējams, vai ir nelietderīgs). Ņemiet vērā, ka, nogādājot preci ar ražošanas defektu atpakaļ pie mums, tai ir jābūt pilnā komplektācijā un ievietotai oriģinālajā iepakojumā.

Preces atgriešanas tiesības

Saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta “Noteikumiem par distances līgumu” pircējam ir tiesības atteikties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.

Patērētājam ir pienākums saglabāt preces kvalitāti un drošumu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā, kā to nosaka Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta 6. daļa.

Atteikuma tiesības mēbelēm, kas tiek piegādātas izjauktā veidā

Ņemiet vērā, ka mēbeles tiek piegādātas izjauktā veidā, ievietotas to oriģinālajā iepakojumā. Tām mēbelēm, kuras klients ir mēģinājis salikt vai salicis, taču pēc tam vēlējies atgriezt, atteikuma tiesības nav iespējams izmantot. Atteikums tiek pamatots ar to, ka, atkārtoti izjaucot un/vai saliekot šīs mēbeles, tās zaudēs savu sākotnējo kvalitāti un izturību, tādēļ arī vairs nav spēkā Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta 6. daļa par preces kvalitātes nodrošināšanu. Un no tā izriet, ka saskaņā ar 2002. gada 28. maija MK noteikumu Nr.207 15.3 apakšpunktu, ja vien puses nevienojas par citādu risinājumu, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības.

Šajā gadījumā jāņem vērā, ka mēbeles, kas tiek piegādātas izjauktā veidā, ir iespējams atgriezt ar noteikumu, ka tās nav mēģināts salikt (salīmēt, saskrūvēt, sanaglot u.tml.), un tās atrodas oriģinālajā iepakojumā.

SIA “DHC” neatbild par:

  • Bojājumiem, kas precei radušies klienta vainas vai neuzmanības dēļ (patstāvīgi veicot piegādi, saņemot preci no noliktavas, uznesot līdz dzīvesvietai, veicot montāžu un citos gadījumos);
  • Bojājumiem, kas precei radušies neatbilstošu uzglabāšanas apstākļu dēļ;
  • Bojājumiem, kas precei radušies neatbilstošas izmantošanas rezultātā;
  • Dabisku preces nolietošanās procesu laika gaitā.

Lai izvairītos no nepatīkamas pieredzes, iesākām preci rūpīgi pārbaudīt jau brīdī, kas to saņemat.

“DHC” patur tiesības nepieņemt atgrieztu preci, ja tā ir ražota pēc īpaša klienta pasūtījuma vai projekta. Speciāls klienta pasūtījums vai projekts var būt: preces ar ekskluzīvu apdari, kuras pie ražotāja pasūtījis klients, un kuras nav pieejamas ražotāja standarta piedāvājumā (īpaši pasūtījuma ietvaros izvēlēta apdare, audumi un tamlīdzīgas detaļas, kas neietilpst ražotāja standarta kolekcijā).

Cenām un precēm interneta veikalā Virsmatraci.lv ir informatīvs raksturs. Ražotājs var mainīt preču informāciju un papildu datus par konkrētiem modeļiem vai arī atbildes uz citiem sev interesējošiem jautājumiem klienti var iegūt, sazinoties ar Virsmatraci.lv menedžeri pa tālruni 26884449.